< Till bloggens startsida

Kräftskivan....

 ....var förjävla trevlig faktiskt. Måste säga att det var ett jäkla glatt gäng! :) Jag skalade ungefär 100 räkor till Sandramatvrak också, jättesnäll är jag... haha :)  + att emelie hade bakat världens godaste bröd. i princip!

Mina skor har jag gått snett i så dom är liksom överlag snea nu, vilket gjorde att jag tog mig hem tidigare än förväntat igår....
..."så bra" utropar min moder, eftersom vi nu klockan arla på en söndagsmorgon ska ut och sälja alla tillhörigheter
på en bakluckeloppis. Tror bestämt jag ska sätta en prislapp på mig själv, vad ledsen man blivit om dom prutat isåfall? Hujedamig.  >Kanske jag på min höjd säljer min mamma för en timmes socialkontakt... det finns så många ensamma människor där ute i svalövs kommun ni vet. 

Off you go off you go.  Bilder kommer lite senare denna dag. 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0