< Till bloggens startsida

Abercrombie&me

Julien kom ju hem från New York igår, och då hade han såklart varit så snäll och handlat lite souvenirer till mig!
Lite saker jag kikat på på abercromies hemsida. Bara PJ's såklart- allt annat är överprisat vill jag lova. Men supersöta pyjamaser har dom... SÅ det här fick jag :
Dessa är alltså normallånga fast de ser ut att vara i dvärgstorlek... Supersöta!
och...
Dessa übersöta mjukisbyxor! :)  Såhär ser jag förövrigt ut ikväll på vår myssöndag. Tröja,byxor och sockar från A&F.
Förutom detta så fick jag ansiktsprodukterna som jag ville ha från Estée Lauder ( toner&creme) - världens bästa produkter för er som inte testat dom!
Nu ska vi kolla på my man, Harry Potter!
Puss

Kommentarer
Mamsen

Så bra du har det, lite bortskämd, eller??

Inga brutna ben får jag hoppas efter skidpremiären denna vinter

2009-12-06 @ 23:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0