< Till bloggens startsida

Cleaning.

Nu är jag snart färdig. Ska hänga upp lakan+handdukar framför elementet och hoppas på att de torkar till ikväll. Sen taadaah. Rent och fint. Det var fan längesen. Har sett ut lite som om två små vildsvin bott här.
Nu har jag placerat min rumpa i soffkanten i väntan på att golvet ska torka. UP går på repeat- 3e gången den är på nu idag. Har inte tröttnar än! :)  (Ni ser Carl Fredricksen på tvn)



Ikväll ska jag bjuda ut Julien på middag- crazy-wok kanske?  Snäppet för crazy för min mage idag kanske.  Lyckats äta 2 yoghurts och dricka saft åtminstone... Lite soppa kan nog slinka ner.
Efter middagen ska Julle bjuda mig på bio, vi ska kolla på Avatar. Julle har tjatat om denna nu.. det är ju trots allt en James Cameron film - men jag måste säga att jag tycker att filmtrailern är otroligt osäljande.  Vi får la se.
Denna planeringen har jag bestämt som enväldig domare! haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0