< Till bloggens startsida

December...

...och tanken som flyger runt i mitt huvud är : Vart tog detta året vägen?  För ett år sedan befann jag mig just vis denna tidpunkt i Trysil och bodde i en tårtbit...
Jag och JQ har sagt att år 2010- det ska bli vårt år. Då ska våra liv börja skapas på riktigt. Vi får väl se..
Jag har inte joggat sen förra veckan och jag drömde inatt att jag sprang.. så NU ska jag ut och röra på mig. Tänkte att jag skulle röra mig mot ett solarium... och med hjälp av google hittade jag ett som ligger 6,2km iväg på fot.. vilket blir 12,4km fram och tillbaka =2h 44min om man går +20 min solning.. då är klockan plötsligt alldeles för mycket... . Kl 13.30 ska vi kolla lägenheten igen.. UH. I better get going. Jag är typ seetrough nu. Såådär snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0