< Till bloggens startsida

doodelydoddelydooo

Haha.. precis så låter Vega när han pratar! han går runt och doodley-doodlar. Så fantastiskt gulligt!

Idag har jag vart i Cagnes hela dagen och hjälpt Sara/Rollo... alltid lika kul faktiskt...  dock inträffa ett strömavbrott under 1,5h och jag måste säga att det just nu inte är särskilt varmt här + en ganska dålig ventilation i huset =iskallt! MEN - det gick bra ändå.  Självklart inträffa strömavbrottet precis när jag anländer inom dörrarna på posten för att kopiera lite papper. HELVETE. Människorna på posten här i Frankrike måste vara de mest inkompetenta människorna i mannaminnen. Jag tror nästan dom får betalt för att vara tröga och jobba långsamt. Ju längre kundmöten- desto bättre provision kanske?
Btw, bilderna där nere är från min och Vegas lilla lekrunda imorse, tog en liten promenix.

Iallafall...JQ hämta mig och vi var hemma lite efter 18.. då gick jag i däck på soffan!! Fantastiskt trött människa har jag blivit... eller ja, det har jag kanske alltid varit. Men det går ju i vågor... och just nu är en tröttvåg.

Nu har jag precis pratat lite med mammsen i telefon, byta även några ord med min kära bror mr.fisk. Jag ska få världen bästa födelsedagspresent av mina föräldrar. EN FLYGBILJETT HEM! :) Längtar redan!! Kommer nog hem tors 28 januari och stannar nog till den 10 februari! Håll i hatten mina damer och herrar! Så Ni som är intresserade av att hänga lite vet var jag finns vid det tillfället iafl! :) Ska mysa med Elvis hela dagarna! Förutom på lördagen då de är FEEDEFEEST! Malin och Vicky har ju examensfest. Ska bli riktigt skoj. Var så sjukligt längesen ja träffa vickywow nu! Malin också såklart..
Nu ska jag nog gå in och krypa ner brevid min karl. Vi nämnde precis att vi inte lägger oss samtidigt längre... haha.. som ett gammalt par.
Åh på tal om gammalt par- jag saknar korsord!!! Ska köpa det, tuggummi,knäckebröd och varma koppen när jag åker hem till schweden. REMINDER.
Puss på er alla små nissar


Kommentarer
Josse

yeeey vilken lovely present:D! haha inte bara roligt för dig utan anadra också;P

2009-12-23 @ 00:37:58
mamsen

vilken söt liten tomtenisse, e de tomtemor osse???

2009-12-26 @ 17:09:14
Wickywow

Du är såå välkommen hem:) ska bli rolgit att träffa dig igen!! MIss you. Hoppas du har det bra, och att no haft en bra jul. Gott nytt år gummz, ses nästa år, hjälp, låter mega länge!!!

2009-12-27 @ 11:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0