< Till bloggens startsida

Godmorgon!

.. Kan man ju säga. Vi somna runt 2.30 inatt och sen väckte min älskade pojkvän mig kl 5. UH. Upp- körde han till flyget sen hem igen och försökte somna om.. det gick såklart inte utan jag fortsatte morgonen med att kolla Private practice fram till kl 7.40 då jag stegade in i duschen.  Kl 8.40 anlände jag hos Sara/Rollo/Vega. Hämtade Upp Vega och körde han till sin dagmamma. Nu är jag hemma igen och ska ta mig en liten blund.  Hittade ett solarium som inte kostade över 10 euro i Cagnes.  Här i Nice är d helt stört. Kostar mellan 10-30 euro beroende på vilken hudtyp och hur mycket tid det tar. Tydligen har dom folk som ger en råd som man betalar för... MEN DET SKITER VÄL JAG I?
Ska sola sen igen. Seethrough som sagt.
Igår kolla vi på State of Play med Russel Crowe och Ben Affleck. Den var ganska bra faktiskt- spännade så att säga. Tips för er drama/mystery/thriller nördar där ute :P
Puss
Hyffsad skillnad på Crowe i den här filmen och i Gladiator.. förvisso 10 års skillnad men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0