< Till bloggens startsida

It's Christmas...


God kväll mina vänner.
Jag och Julle kom hem från stan för ett tag sen. Vi strosade runder lite på Galeries Lafayette och på stadens gator för lite prylar som julle var på jakt efter.  Sen åt vi en liten lunch som inte alls var särskilt god.  Sallad är min absoluta favoriträtt -det slår allt utan tvekan. Så jag beställde en get ost sallad - men den smaka stall. Inte alls god. Nu ska jag snart iväg och passa Vega och twinsen, min kära pojkvän ska joina mig.  De små liven sover ju så det blir nog ganska så lugnt.
Ha en fin lördag ni alla små smultron där ute.
Haha hur skön är inte denna då :


Kommentarer
Susanne&Rogge

Nu sitter family andersson o fläskar sig i soffan vi vill bara önska er en bra ,jul har skickat kort till er men har nog fel frimärke på saknar din matlagning många kramar från oss Susanne Roger Thage& Sigge Malin o Fredrik får väl vara med på ett hörn

2009-12-19 @ 20:24:34
Susanne & Rogge

Hej på er vill önska er en riktigt trevlig jul. Här sitter vi och tittar på dansbandskampen skoj tänkte därför skriva till dig saknar dig och din

matlagning.

Många kramar från oss Susanne Roger Sigge Thage Malin o Fredrik får väl hänga med på hälsningen.

2009-12-19 @ 20:30:42
Johanna

Jag tycker att det är mycket, mycket bra att du övar dig i barnpassning kära Madeleine!! Dock tycker jag inte att det är riktigt lika bra att denna övning sker på annan ort i annat land långt långt iväg... :( buss och gran!

2009-12-27 @ 02:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0