< Till bloggens startsida

Magsjuk.

Gastro kallar dom det. Vega har haft det, Rollo har haft det, tvillingarna+deras mamma har haft det pluss barnen (och föräldrar) hos nannyn där Vega är, barn och föräldrar som är på kyrkans barntimme... Såklart skulle jag också drabbas. I onsdes kväll när jag sitter med en nymatad -baby-Maya i famnen, känner jag hur allting helt plötsligt börjar snurra. Då börja det. Sen hela dagen igår var jag sängliggandes-springandes fram och tillbaka till toaletten.
Tur man har sin fantastiska pojkvän som gör allt för en. Han har behandlat mig som en prinsessa. Pricken över I:et var när han åkte och handla till mig igår och kom hem med medicin, färsk pasta och -det bästa av allt.. filmen UP. Disney/pixar filmen. Har velat se den otroligt länge och där var den. Så den kika vi på igår.. Den var sååå fiiiiin!  Ni måste bara se den!




Jag satte precis igång den igen! :)
Jaha, jag vaknade för en halvtimme sen ungefär och kände mig så fantastiskt mycket bättre. Ingen yrsel, ingen konstig mage och ingen smärta i kroppen. Så nu är jag uppe och har för avsikt att städa. I förrgår när jag frös som en gnu så bar jag mina fina duntofflor (som jag fick av Alexandra en gång när jag fyllde år ) där det har uppstått ett litet minihål undertill, vilket resultera i att där just nu ligger fjädrar över hela lägenheten. Så städning it is. Sen kanske man ska ta sig en promenad. Igår snöa det i NICE. Jag låg ju i sängen hela dagen och hade gärna velat ha lite fotobevis men tyvärr mina damer och herrar.
I tisdes hade jag en heldag med Vega, började kl 9-17.30.. det var lite städning + lek och promenad.. titta så fin Vega är i siin lilla Rudolph mössa!!  :)




Onsdagen började med att jag var hos Sara&co på morgonen. Åt en mysig frukost med Vega och sen skjutsa jag honom till Nannyn.
Sen var jag hos frisören och det blev kortare i nacken denna gången+ lite i fyllnads-slingor. Blev faktiskt nöjd... Med tanke på att frisörerna på stället inte kunde ett jota engelska och ändå blev det precis som jag ville.. haha
Sen solning och sen hem till lägenheten... där jag slängde på the holiday. UH tårar tårar.
Sen stack jag och hämtade lilla Vega och spenderade kvällen hos the Parks. Var mysigt tills jag mådde dåligt... hah såklart... Då vill jag tillägga att Julien CYKLADE till Cagnes sur mer (hurvidare detta var snålhet eller pga motion eller rent av kärlek berättar inte historien) för att hämta mig och bilen... Detta är lite mer än en mil... hrm.. haha..
Ja annars har det inte hänt så mycket mer här... bajs och kräk har fyllt min vardag, lagom nu till jul.
Nu ska det stäädas!
Puss på er!

Kommentarer
alix

hahaha lever dom duntofflorna?!! hade glömt det totalt :)



2009-12-22 @ 00:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0