< Till bloggens startsida

Vakna såklart försent.

Så idag blir det ingen skidåkning (HELVETESJÄVLAMÖGSKIT)... Istället ska Julle ner och köpa lite nybakat bröd så vi kan ha en delicious brakfrukost!
Alltså jag hade världens konstigaste dröm.. drömde att jag var bästa vän med Taye Diggs, tror bestämt jag kollat för mycket på Private Practice, och att jag lämna en fest med alla mina vanliga vänner för att gå till en fest där han var. Sen satt vi utanför ett hus på vita plaststolar, och då befann vi oss i Svalöv.En såndär dröm som sätter sig ni vet, man vaknar upp med så många frågetecken... skitskumt..
Jag undrar vad mitt undermedvetna försöker tala om för fröken Fredriksson? Någon drömtydare där ute?  Jag skulle väldigt gärna vilja känna en sådan med tanke på alla mina cp drömmar jag haft om mord och dyligt. Tror Jonna också kan vara intresserad av en sådan eftersom hennes drömmar är de konstigaste i mannaminnen!

Kommentarer
Josse

sluta drömma om min man!;P löjligt snygg är han, får se om jag hittar nya avsnitt av private practice, för jag vill också drömma om honom:D

2009-12-14 @ 12:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0