< Till bloggens startsida

A week of feelings.

Nu är det nästintill en vecka sedan jag senast skrev. Vad händer? Jag skulle bli en sann bloggare men jag tappa visst helt intresset. Eller kanske ni tappa intresset för moi? Vem vet vem vet.  Under följande vecka har det inte hänt något märkvärdigt egentligen.  Jag har vart hemma hos min broderdaniel och slipat spackel, fantastisk tråkigt egentligen självklart alltid trevligt att umgås :) 

Har även vart hemma hos mange och monterat bord och såvidare till hennes nya aprtment. Alla flytta hemifrån och jag är jätteavis!! Inte för att jag inte trivs hemma, trivs som fisken i vattnet faktiskt.. Men man vill såkalrt ha sin egen lilla lya. Så man snarare kan bjuda hem sina päron på middagsbesök, ja ni förstår vad jag menar! : ) 

Igår var jag hemma hso mange och festade till det med hennes sjuksköterske-vänner. Sen ut på stadens gator då hbg festivalen gått av stapeln!

Nu har jag precis vart ute på en långpromenix med f-b och elle. Förjävla fint väder alltså. Lite som i en reklamfilm, var bara frisbeen som saknades och lite frolic!

Ikväll ska jag leka med min storebror HIHIIII haha :D  

Snart drar jag till Nice bitchess woooo. 

P.O /vanilla bear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0