< Till bloggens startsida

Jag hatar att noppa ögonbryn....

...det kan vara något av det tråkigaste som finns, hädanefter ska jag nog alltid gå och göra det hos någon. Fan värt den där hundralappen alltså. Men men nu är det hemmagjort iafl :) 

Idag har jag vart på min första jobbdag på hemtjänsten (igen..phew) men det är en inkomst åtminstone tills jag får svar från någon annan... (väntar ihäärdigt).

Alltså kvinnor säger jag bara... Emelie har bestämt med Malin att vi ska ses i hooden och grilla- hon frågar mig om jag vill med.  Jag ringer Alex och frågar om hon vill vara med.  Emelie ringer och frågar mig om jag pratat med någon annan, mitt svar blir.. bara alex.  Malin ringer och säger åt mig att jag och Alex ska bestämma vad vi ska göra. Jag ringer Alex, vi bestämmer. Alex ringer Malin. Alex ringer mig.   Planen är slutligen bestämd.  Jösses i bananen.

Nu måste jag duscha!  uuuh 

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0