< Till bloggens startsida

L.A by night.

Ja som jag tidigare skrev så blev planen för kvällen att åka in till Landskrona och grilla lite sådär vid beachen. Sagt och gjort. Jag hämta upp Alex, jag sen som vanligt. När vi kom in till lilla-olas så satt redan Malin och Emelie där med grillen tänd! Blev faktiskt mysigt, de andra grilla Dennis och jag och alleman grilla majskolvar.  Kan inte finnas något som är mer störigt att äta än en majskolv?  Jag ansåg att det inte var något första date-snack medans Alleman hävda att det var bra -en isbrytare... och det... kan ju stämma.. en kladdig sådan.
Senare som kom mamma Efva också på besök.  Hon heter så sedan vi var i Polski-land på spa 2006. Riktigt rolig resa! :)  Var bara jag Malin och mamma Efva och ett -20gradigt polen. Det var tider detta. 
Jo, iallafall.. Mamma efva+ hund dixie kom dit, sen kom Linda blomma också. När dom gick så kom Jocke och Jalle på ett fin besök.  Väldigt festligt.  Efter deras avgång så gick vi ut på bryggan och tog lite fula bilder i den fina solnedgången.  Tänka sig att Landskrona ändå har en ganska så vacker vy över öresund.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0