< Till bloggens startsida

Sunday bloody sunday.

Igår så ringde en vis Alexandra och väckte mig runt 12 snåret. Mest för att konstatera att jag sannerligen inte kan sola en molnig dag som denna. Tack.
Sanningen att säga så gjorde jag inte ett jota fram till nuefär kl 17 igår, då jag åkte och hyrde film och köpte lite snacks inför kvällen. Sedan hämta jag upp alleman, köpte kycklingsallad som gav os magont, och åkte hem till Malin där vi kollade på film-for pride and glory, där bland andra Edward Norton och Colin Farell är medverkande. 




Väl hemma fortsatte jag faktiskt att kolla på en annan film vid namn "Fireflies in the Garden" - ett drama med bland andra Julia Roberts, Hayden Panetterie och Ryan Reynolds i rollerna.  Faktiskt helt okey film.




Jag är Sannerligen en lite film-geek, mest för att jag inte har något liv kanske?

Idag ska jag nog se "Höst i Paris" . (Ja ni vet hr 3 filmer för 120 på Hemmakväll- fabolous! :)  )



Kommentarer
alix

ahahahh så jävla rättvist. skulle ju fkt kolla så du inte va sur på mig! sen kan ju inte jag hjälpa att du inte hade tur med vädret ;)



2009-07-07 @ 01:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0