< Till bloggens startsida

Då har man åkt.

hej hopp. Tänkte bara köra en mini info om vad som hänt på sistone. 

Gårdagen var toppad med roadtrip till Blekinge med Malin, samt grisfest på kvällen. 
Som ni vet var jag alldeles för full för mitt eget bästa så jag begav mig hem lite tidigare än alla andra 8-)

haha jag har något bild från den blekiska myllan sen igår som kommer att laddas upp. Har väl ungefär 2 bilder från grisfesten också att avnjuta. 

Allt som allt en trevlig lördag, kunde inte spenderat den bättre.

Idag åkte jag som ni bekant vet.. Nu är jag här.. och...ja.. jag säger inte så mycket mer om det förtillfället,
Vi får helt enkelt se vad som sker,

Nej då var det bedtime. 

puss på er alla som läser min blogg- ni är ju helt klart bäst :P 


mad.

Kommentarer
frida

ååh babe - hoppas du trivs! :) <3

2009-06-08 @ 08:18:12
URL: http://fraajda87.blogg.se/
Sandra

Det blev visst inget "jag-är-framme-nu-sms"? Wellwell, det var ju trevligt att du är framme! Håll oss uppdaterade! pussinuss

2009-06-08 @ 12:30:51
Malin the one and only

haha, sandra . Jag fick ett :) Men och andra sidan så sickade jag ett hoppas att resan gått bra . madde, du vet vad jag säger, vi ses sen :) Saknar dig min vän, nu går jag här hemma i min ensamhet nu när jag har sommarlov. Vi hörs. Ha det underbart i london, hälsa beyonce från mig . puss <3

2009-06-08 @ 13:23:06
V

Ha det nu superbra, madisen. Saknar dig redan. hann inte säga "hej då sålänge", eftersom du for hem ganska tidigt i lördags:) take care. Räkna med mig på madlife.blogg.se. mwahhh

2009-06-08 @ 14:56:53
säändrie

Hej skrutt :) har du samma nummer eller har du ett nytt fransk nummer, tänkte kankse de blir biliggare att slå en siglan till dig.Kisskisss



aka Negern from the BLock

2009-06-08 @ 23:13:50
malle

Hur går det? du får höra av dig snart.

Miss you Madde. puss och kärlek

2009-06-09 @ 08:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0