< Till bloggens startsida

Håll deg fast!!!


 

Hej igen.. Hur har er midsommar varit?  :)
Jag måste säga att jag har haft en bra midsommar!
Jag vaknade upp, hade huvudvärk som om någon placerat en granat i mitt huvud men detta gick självfallet över.
Tacos stod på menyn som midsommarmåltid, och som sällskap var det systrarna merry.
Nu ikväll höll Marie på att döda mig dock, tryckte in gelegodis i min mun så jag satte i halsen. UH.
madde-mördare!!!

Gårdagen var mycket sjovt! Vi var först hos Maries kära vän Lea, sen stack vi ut på..
först Brock och sedan vidare till Heidis. Alltid kul att gå ut med Marie!:)

Tror Jonna mottog ett ganska flummigt meddelande där mitt i svängen, ber om ursäkt om det var något  kränkande :P

Imorgon ska vi bannemig ner till Svendborg där Marie gått i skolan med massa andra sportfånar, men detta ska bli riiiiktigt skoj! :) 

Jag har iallafall delat ut 22cv så man kan ju hoppas på att någon snäll sate anställer mig, jag är faktiskt en liten arbetsmyra när det väl gäller.....hrm.. :)  haha

Nu har jag precis ätit en liten toast faktiskt, förjävla dumt egentligen men det var gott iafl! Det är ju trots allt midsommar så man får ju skämma bort sig lite... ja.  fint ska det va!

haha Malin ringde precis och gav en liten resumé av kvällens bravader, vad man missat.. eller inte missat.. :) haha
förutspår från samtalet att Sandra kommer må som en påkörd katt sen idag... som förmodligen 85% av resterande befolkning i Sverige! :)

Nej nu ska jag nog hoppa ner brevid Marie och sussa lite. 

ttyl.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0