< Till bloggens startsida

En kväll i Kalmar....









Vilken lång dag. Jag hämtade upp Marie i Lund ungefär  14.45 och av bar det mot Kalmarstad. 
I mitt konstiga minne hade jag helt klart för mig att E20 gick upp till Kalmar, men detta var så klart helt fel. 
Mot Helsingborg blev det, snett över mot Kristianstad, där vi tog en liten de-tour och besökte vår kära vän disco-Calle.
Han har köpt värre disco-jeans än the sweet 80's. Haha 
Vi anlände i Kalmar vid 20 -ja jösses vilken resa...  
Väl framme bjöd mammaNittan och Janne på en fin måltid och sen bar det av till Jonnas kompis Joppa.
Nu någon timme senare ligger vi till sängs och ska snart upp igen. 
Imorgon ska Jonna närmare bestämt tatuera (stavning?) sig.

Alltså det är ganska coolt det här med släktforskning, till exempel jonna är släkt med Charlie Chaplin.. den du. Jag ska nog fan testa själv.. hitta en bra annonssida om det så nu jävlar ska vi se vad vår släkt har för lik i garderoben :)

Marie gäspar nu så det är väl bäst att stänga av det här. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0