< Till bloggens startsida

Godmorgon.

Idag vakna jag upp av mig själv kl 7.04, UH Somna om för helvete Madeleine, men nej det var helt omöjligt så jag for upp...
Och har under denna 1,5h hunnit nästintill  packa alla kläder jag ska ha med! Fantastico! :)
Men hur packar man inför en resa på obestämd tid? När men endast får ha med sig 20kg dessutom? Lär få betala övervikt på bagaget men det får d va värt!

Nu ska jag hoppa in i showern sen ska jag och Malin på rooooadtrip. Återkommer senare. 

Ciaaoo.

        

Kommentarer
Martina

jag är inte så aggro :p jag är snäll! vilken fest hörredu? :) ska till hem till mamma o pappa, mormor ska ha kalas där :P

2009-06-06 @ 08:44:08
URL: http://marnelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0