< Till bloggens startsida

London city.





Hej på er mina trogna läsare. 
Tänkte jag skulle uppdatera nu, det var ju trots allt ett tag sedan.. 
Har nu äntligen lagt in lite bilder från London, vilket var en hektiskt men väldigt trevlig liten tur.
Vi hann med fantastiskt mycket under loppet av 30h... Jag skulle vilja säga att vi faktiskt var riktiga turister
i den mån vi kunde. Vi tog en klassisk turistbus, fantastiskt kul var det faktiskt. Där var en guide på bussen som var 100% bög=fantastiskt klämtjeck (stavning).. Ja iafl han var riktigt kul. Under denna turen fick man ju ändå se det mest väsentliga... 
Vi hann även med den kända vaxkabinetten Madame Toussads.. Otroligt faccinerad blev jag... Jag som är en sån där konstnörd .. gick såklart fram och tog på allt och alla.. ja.. alltså förutom andra turister då.  Flera av mina kända pojvänner är som sagt avnjutna där såsom Justin T, Leo, Orlando och såklart Daniel Radcliffe.... coolt måste jag säga. 


    
     Min pojkvän.      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0