< Till bloggens startsida

Monday.


Vakna precis upp med solen rakt i fejjan, sådär lagom halvskönt måste jag säga. Då var det början på en ny vecka, helgen är ändå helt okej att inte göra något på..eftersom då är det helt.. men måndag betyder jobbsökningar och bajs, BLÖ

I sökandet av min kavaj inatt så rev jag ut ALLT ur mina garderober och tyckte det var en bra idé att lägga detta på sängen.... Ingen Kavaj återfanns så jag  blev sur och gjorde som Erik.. Jag tog en paus! Så nu ligger alla kläder nerskyfflade på  golvet så jag får väl ta mig i kragen nu och hänga in skitet. 

Sen bär det av till  Malin för sol och bad.. och. jobbsöknader.. tror jag :) 

Puuuss on you all.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0