< Till bloggens startsida

Center syd och tacos.

Imorse vaknade jag redan klockan 08.30 när Malin skule kila iväg till Maria för att skriva klart sitt arbete. Jag hoppade upp ur sängen, slängde mig i duschen och klädde sedan på mig.
Utomhus regnade ju såklart, som alltid när jag är hemma på besök.
Jag mamma och pappa for till Centersyd för ett optikerbesök för pappa-olle. Han köpte sig äntligen ett par riktiga brills! Under tiden sprang jag och mamma runt och letade lite underkläder till mig. Ska iväg imorgon och köpa istället. Måste verkligen ha!  Efter detta så lunchade vi på ett ställde som hette Sandys där jag tog en vattning jävla kycklingsallad med rhode island dressing. Kass kvaliteé men Vattnig sallad, gamla tomater och fryst baguette... Det här med baguetter har man ju blivit en jäkel på nu när man bor i baguettelandet numero uno.
Senare idag har jag vart och solat och varit på banken. Malin kom och hämtade upp mig sen stack vi hem till henne och mös framför tvn med familjen+tacos. Jag är fortfarande mätt som en häst. Även den andra Malin kom in på ett kort (men fantastiskt:P) besök så vi också hann träffas! Lovely!
Nu är jag hemma och väntar ett samtal från min kära pojkvän. Sjukt beroende man blir av varandra?
Imorgon ser jag en dag framför mig med väla,lunch hos farmor så jag kan träffa daniel+Johanna. Förhoppningsvis hinna träffa Josse innan hennes curlingkväll och sen på kvällen kanske idol med Sandra?  Detta är väldigt vaga planer och det kanske urartar totalt. Men man kan alltid önska :)
Idag var JQ och kollade lägenheten med sin pappa+mäklare.  Nu ska vi nog med all säkerhet lägga bud, väntar på hans samtal som sagt... med IVER.  nunu nuu ringer haaan!
tjüssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0