< Till bloggens startsida

Dagen tar alltid slut så snabbt!

....tror jag får börja gå upp tidigare.  Imorgon ska jag iafl upp i god tid. Kl 9 ska jag va i Cagnes sur mer och hjälpa Sara att passa hennes kids.  Det första vettiga jag gör på länge!
Förövrigt så kommer min moder ner och hälsar på mig i slutet av månaden.. weee : )
...och i slutet av januari så ska jag till 98% till Trysil i en vecka och hänga.. dricka öl och åka skidor! :D Livet på en pinne... längtar fan redan.
Sandra pson och Marie ost ska också ta sig dit tycker jag!
Jag saaaknar er sååå mina små rosenknoppaar! Puss

Kommentarer
Sandra

Japp de ska till Knetta och dricka ÖL och de ska dansaas massa.. :D saknar dig masssor

2009-11-11 @ 14:48:09
URL: http://sandrapetterssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0