< Till bloggens startsida

En liten uppdatering på G.

Jaha, livet har gått vidare i vanlig ordning.  Min kära kusin Linus vart nere här och hälsade på mig och Julle för 2 veckor sedan.  Detta var kul. Vi passade på att festa och roa oss. Dricka absint och pastis. Linus tog även seden dit han kom genom att äta på mcdonalds! :)
Jag och Linus tog även en dagstur till parfymstaden- Grasse. Där fick våra luktsinnen en ordentlig dos av allt ifrån örter- till gödsel.   Det var ett mycket trevligt besök iafl!
För en vecka sedan for jag hem till (kalla) Sverige, och jag måste säga att jag fick ut en hel del av veckans dagar.
-Måndag, anländer hemma i svalöff vid 14 tiden då fick jag finbesök av Malin! :) På kvällen Åkte vi hem till Josse där även den andra Malin var. MYS MYS och MYYYS. Älskar det. Precis det jag saknar mest.
-På tisdagen for jag och Sandra in till Malmö för en liten fika på kafferosteriet med kära Anja. SJUKT längesen jag och Anja träffades så det var verkligen på tiden. Till nästa gång får vi verkligen ha lite qt på riktigt! :)
På kvällen kom min kära Malin och så hade vi sliiiiiip-OVER. haha lovely.
-Onsdagen spenderade jag med massa chill på dagen. Sen på kvällen var jag och Malin och plockade äpplen på friskis (fantastiskt kul faktiskt- har saknat sånt där). Efter friskis&fetto shoppa vi loss på citygross och tillaga sedan utsökta getostrondeller (det var ett namn jag precis hitta på) med en fiiin avocadosallad. Lovee it.
-I torsdes tog jag även det lugnt hela dagen. Skönt att bara vara liksom. På kvällen åkte jag och elle till broderdaniel&Johanna och åt en mysig kvällsmat och umgicks. Var även detta väldigt mysigt. Inte varje dag man kan umgås med sin kära familj!! ÅH jag ska bli FASTER! Woooo : D Jag är jätteglaaad. Världens bästa ska jag bli dessutom. Får typ flytta hem först dock. :)
-på fredagsmorgon bar det av. DÅ jävlar for vi upp till ULLLAAREED  (detta säger jag med samma dialekt och entusiasm som när Tiffany Persson går på coop och ska handla saker till dotter Twilights robinson-kalas).
Haha var det förresten någon som såg ullaredskitet på tvn igår? SKulle vilja veta om det var ungefär lika misslyckat som färjan eller hur det var? Där var ju trots allt ett tv team och filma när vi var där.
Jag, Malin och Malin fick stå i kö i ungefär en halvtimme. Inte riktigt vad vi väntat oss..... hrm..
Men väl inne så fick vi armbåga oss fram i princip. Men det är ganska trevligt trots allt. Blev inga större inköp men lite smått och gott.
(En liten parantes här är iafl att min pojkvän sitter och skriker till nu varenda gång Marseille gör mål, dom gjorde precis sitt 6e och jag håller på att bajsa på mig varenda gång.)
Åter till min vecka i schweden. När vi var klara på Gekås bar det vidare mot Varberg där lilla Frida bor med sin kära pojkvän Niklas.  Detta var en väldigt trevlig helg, trots konflikten på slutet. Jag väljer dock att bortse från det, lite som om d aldrig hände. På fredagen blev det lite mysdricka och allmänt häng. Vi stack till Harrys.
-På lördagen åt vi Pizza och myste i sängen hela dagen, på kvällen hade Torstensson/Berggren (rätta mig om namnen är fel) Bjudit in till Fest. Massor av roliga människor kom och vi hade en supernice kväll.  Tackar även Angelica&Micke för sovplats och stuvade makaroner! :)
-Söndagen spenderades i en bil samt malin&madde mys- som en vanlig söndag :)
Eftersom Malin inte hittar kabeln till sin kamera så har jag inga bilder från helgen, men dom kanske dyker upp förr eller senare!
Puss!

Kommentarer
mallekusin

Gutt med uppdatering :) Det gillas . Bilder kommer inom kort. . <3

2009-11-03 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0