< Till bloggens startsida

Hej på er.

Hoppas ni haft en bra söndag.  Min har varit med blandade känslor. Morgonen började med en brakfrukost som en kvart senare kom upp igen- sådär halvtrevligt kan jag ju tycka.
Söndagar överlag är en allmänt mysig dag tycker jag.. man kan liksom göra ingenting utan att ha dåligt samvete! :)
Vi har även kollat 2 filmer idag Bridget Jones dagbok och Niothing Hill. Världens mysigaste filmer...  och mysfilmer är precis vad min filmsamling består av! :)
Efter detta så tänkte vi att det var dags att testa citybiken! Jag joggade och Julle cyklade ner till stan (vi skulle ju hämta bilen) sen satte vi oss och myste/mös (?! böjning) på stranden till solnedgången.. romantiskt va!? :)
Sen hoppade jag på cykeln och cyklade i den jävla uppförsbacken hem, medans julle köpe med sig mcdonalds hem! Härlig söndagsmiddag. En fin ceasarsallad blev det och så lite pommes till det. Jävla fransmän - dom hade varken bernaise eller garlic dippan... katastrof!!

Kommentarer
Anonym

det är tilloch med så att jag saknar stranden madde ! :) ohh, vill tillbaka SNART !

2009-11-15 @ 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0