< Till bloggens startsida

Malin.

Jag tror bestämt att  jag ska dedikera ett helt inlägg till min kära vän "kusin" Malin, varför?
JO, för att hon är den enda som läser som även kommenterar... Det tycker jag om!
Även om jag kanske inte skriver något jätteintressant eller något som man egentligen kan kommentera något speciellt på - så vet man ju ändå att där finns någon där ute i den stora vida världen som läser just min blogg!
Skriv bajs eller något det räcker : )
Puss på er alla där ute i kalla sverigeland.
....och sen är hon ju en sjuuuhundans bra vän också, det ska vi inte sticka under stolen! :D

Kommentarer
Anonym

hej. visst e de ett kallt land. man fryser bara av att titta ut. Har läst din sida, interessant. O filmen va bra förstår jag, e kanske nåt man ska se. Nu e de tid att sova så man orka med att jobba imorgon natt, de e tungt o va på semester, e nästan tröttare nu, men gud va skönt de e med sol, Kram

2009-11-05 @ 01:16:25
mallekusin

Oh, dra tillbaka tiden till veckan i nice ! :) Så bruna ben jag har btw brukar jag ju aldrig ha . Men alltås måste säga att du också är en sjuuuhundans bra vän :) ! Saknar dig min vän <3

2009-11-05 @ 15:19:55
Anja

Okej då. Jag ger mig. Hereifrånnu ska jag börja kommentera. Jag tänker ofta att jag ska göra det och nu när jag vet vad det betyder för dig finns det inte längre någon anledning att tveka.



Jag är i allfall en av dina mest trogna läsare, så du vet det!



Ps. Jag saknar dig!



<3 Anja

2009-11-05 @ 21:27:57
Anonym

Madde jag läser ocksa din blogg! Så du har en läsare från Laholm också! Längesedan sist nu! Är du hemma något under julen kanske jag pratar ihop mig med Roos så kan vi dra ut en kväll? :)



Puss Rebecka!

2009-11-05 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0