< Till bloggens startsida

Ny dag, Nya tag som en vis (?!) man sa.

Alltså jag är fantastiskt bra på att hamna i sitcom träsket. Hela natten låg jag och kollade på private practice och så tycker jag att det är konstigt att jag får huvudvärk dagen efter, någon annan med samma problem? Eller ni alla andra kanske har ett liv?  Idag skiiiner solen här i Nice- man blir på så himla mycket bättre humör!
Jag gick upp kl 10.45 och kom nyss in from min lilla motionsrunda. Tog en annan väg idag lite mer i slumområden... fast där fanns sånnadär massa mysiga kinesaffärer där typ allting kostar 5:- och massa frukt/grönsakshandlare.. så Nu vet man det! :)
Nu ska jag hoppa in i showern och sen ska vi till toys'r'us och köpa en present till julles guddotter (även hans brorsdotter) Något förslag? Hon fyller 1 år. Tänkte köpa en sån där fin fischer price nalle som vi köpte till Altea när hon kom till världen, men får se om vi hittar den! :)  Sen ska vi äta på mcdonalds... Julle har längtat efter det och eftersom jag är ett stort fan av deras ceasarsallad så gav jag ju såklart med mig..
Sen off to Avignon där vi ska spendera kvällen med svärföräldrarna, och imorgon är det kalas i Nimes!
Såå där va min helg, Lär säkert inte skriva igen.. SÅ ni alla mina nyvunna "fans" ni får helt enkelt vänta.
haha va häftig jag tror att jag är.  uh.
Ha en fantastisk helg. Puss på er!
haha i nästa lägenhet ska vi faan ha fin utsikt... varför ska man annars bo på franska rivieran!!

Kommentarer
bullen

fin helg du har framfør dig :) saknar dig hjærtat!! puss

2009-11-06 @ 15:01:33
URL: http://bullenofcourse.blogg.se/
lindauuuus

snygg du är i håret, såg foton på fajjan!

du verkar ha det bra :) puss

2009-11-06 @ 19:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0