< Till bloggens startsida

Saturday.

Today it's bloody saturday! Me and JQ just came home from down-town. We tought that the christmas decoration and all the cosy stuff would be up in town- but NO. Just lots and lots of anoying people wandering around on the streets.
I morse vaknade jag redan kl 9 då Julien skulle upp och hjälpa sin pappa avlägsna prylar från ett dödsbo från en avlägsen släkting. Hem kom han med en nästintill sprillans ny brödrost... Ja håll i era hattar damer och herrar. Den var faktiskt fin, den kommer ifrån Russel Hobbs.  Han hittade även snubbens och frugans gamla vigselringar i 18k guld. Nu har vi precis vart och pratat med en juvelare om att smälta ner och tillverka en ny ring till mig. Känns lite sådär kan jag känna förvisso... Ja ni vet- ringar som tillhör döda människor, - ringar som under många år varit ett bevis inför GUD (och dåvarande församling) på att dessa två människor är in LÖV. Ja ni vet själv.
Det kan ju även vart så att dom var otroligt olyckliga tillsammans men att dom va tvungna att gifta sig för att han gjorde henne gravid när hon var 15?  Man kan ju aldrig veta?
Men vi får se vad vi gör. Fick hem massa kataloger så vi kan välja lite vad vi vill ha.
Har även hittat min klocka som jag en dag ska köpa, såg den i Monaco häromdagen och nu i Nice här idag. Den kommer från Chopard och hade varit riktigt snygg på min handled! : ) Ska bara jobba lite till.. haha
Han fick även med sig lite vinflaskor hem.. från -82... hrm får se hur detta smakar nu ikväll när jag ska bli på lyret och dånsedojjorna ska på.  Hohoo
Alltså jag vet att folk inte läser bloggen... Ni kollar oftast bara om där är några roliga bilder.. Men just för dagen har jag inga nya bilder så ni får titta och njuta av min fina klocka. (Fast i vit vill jag nog ha).
Man måste få drömma!!! (?) haha

Kommentarer
mamsen

Va där inga juleljus, tråkigt, då tänds de kanske imorgon, då missade jag ju inget.

Jasså, ingen läser din blogg, men jag då????

Klockan e ju fin, o fint pris, eller?

Ny brödrost, kanon, ibland ska man ha tur.

Ring???? Låter intressant

Vin, danseskor, ha de trevligt,

Pusskram

2009-11-28 @ 21:43:47
mallekusin

mycket fin , man kan ju alltid hoppas på födelsedags present, julklapp eller examenspresent ! :)

2009-12-02 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0