< Till bloggens startsida

Sunday lovely sunday.

Mensvärk är förjävla otrevligt. Speciellt när man i princip aldrig haft det tidigare. Imorse kl 8 treva jag upp med magont och yrsel, in i badrummet och upptäcker att min lingonvecka påbörjats. Eftersom jag har en stav i min arm har jag knappt haft lingonveckor de senaste (nästan) 6 åren... Nu har jag småfunderingar om staven jag för tillfället har (som ska "gå ut" i februari) kanske redan har börjat  ta slut på hormoner?  Får bestämt ta och ringa mödra imorgon och höra. Här kanske jag producerar ägg på löpande band utan att jag vet om det.

 

Jag somnade lyckligtvis om och vaknade av en söt JQ som börja "kittla" (skånska "Killa=chilla") mig på ryggen.

Sen hoppa vi upp, jag börja duka fram medans JQ stack och köpte frukost...

Nu sitter vi båda här med varsin dator i soffan. På dvdn går filmen "about a boy" med Hugh Grant.

 

 

"No man is an Island- but I'm bloody Ibiza".  Söndagsplanerna är väl i princip att göra ingenting.

Vi ska som sagt åka ut till Cagnes sur mer och checka läget, sen kanske JQ ska testköra vår citybike (som ännu ej blivit invigd efter 1,5månad) medans jag tar mig en motionstur.

Alltså Jq har en 2 år gammal macbook pro, vars laddare är så stark så när jag sätter in den i min dator (detta har jag bara gjort en gång) så vibrerar hela datorn... Just nu precis när jag skulle ta på julles arm så vibrerar hans arm.. och utan min vetskap så hade han laddare i sin dator. Detta kan väl inte va hälsosamt?!  Vi har kollat och våra laddare ska vara precis likadana... hur skumt är inte detta tycker ni...alla elektriker och andra datorfreaks där ute?

 

Hoppas ni får en fin söndag mina fina vänner.  Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0