< Till bloggens startsida

Sverige!

Ja bannemig, jag tog mig till Sverige idag. Åker tillbaka redan på lördag morgon så det blir en väldig kort visit.
Ska mest pussa på elvis och sådär.  Pappa hämtade mig på svågertorp sen åkte vi in på Ikea och kolla läget lite. Ville kolla lite på kök.. Så det sluta med att jag köpte ett paket bestick, chop-sticks, doftljus och en osthyvel.. Ja håll i hatten!! :)
Sen körde jag och pappa in på centersyd så jag köpte mig en ny iphone (LYCKA) :D 3gs 32gb.
Sen kom jag hem och då fick jag en liten julklapp av min mamma- en lär dig franska bok! Hur jäva bra som helst!!
..OCH en julstjärna också-tror den är jättestor. Ska sätta upp den i helgen så ska ni få se! :)
Rena julafton idag förtusan!
Stor anledning till att jag är hemma är för att julle hitta en billig biljett (brist på annat att göra) + att ni kan jag passa på att ta vaccinet. Varför inte liksom? Öppet hus nu.
SKa ner och soooola som en get nu! weee!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0