< Till bloggens startsida

Vad glad jag blev...

.......När jag fick respons ända från Malmö till Laholm! :)  haha ni e väl för söta.
Rebecka, hur är det med dig? Bor inte du i staterna? Har du en blogg btw?
Detta behöver jag kanske inte skriva här egentligen men det kändes smidigt.
JAHA, jag ska berätta för er om min alldeles för händelserika dag.. jag vakna av ett ryck kl 13 (ja, jag kollade private practice hela natten) då J ringde för han var på väg hem på lunch.
Sen åt vi lunch, jag diskade, vek tvätt, chilla vid datorn. Helt plötsligt var klockan 17.30.. ?!?! Vad hände med denna dagen?
Sen var jag ute och motionera... Ja vanligvis är jag ingen hurtbulle alls men eftersom jag inte har något liv så börjar man klättra på väggarna = spring i benen.
Ikväll lagade vi hemmagjord paj och just nu myser vi i soffan med varsin dator. Jag pratade med Malin  i telefon
och Julle tittar på lägenheter till oss.  Helt perfekt :)
Vad har ni alla för planer inför nyår förresten?!? Får man komma liksom? haha
Puss!!

Kommentarer
Anonym

Hej Madde! Nej jag är hemma i Laholm och väntar på att livet ska börja typ! Haha Lång historia! Catcha up på msn en dag kanske? :)

2009-11-09 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0