< Till bloggens startsida

Hej på er alla svärmorsdrömmar.

Annars? Jag vet, jag är ingen bloggare.. kommer förmodligen aldrig att bli en men jag gör tappra försök gång på gång.. och detta borde jag iafl få en eloge för.
Jaha just nu sitter jag här hemma i vår soffa och chillar. Vi borde ha lagt oss för längesen i vanlig ordning men det blir liksom aldrig riktigt av.
Jag åkte ju som bekant ner till Paris i onsdes och möttes av en viss Julien. Torsdagen spenderade jag strosande omkring på Paris gator- gick vilse litegrann men med hjälp av den fantastiskt applikationen man kan ladda hem på sin iphone (ja jag vet jag är en jäkel på att göra reklam för denna lilla pryl men den är ju fantastisk) vid namn around me  så kan man söka på allt och hitta till allt. Underbart : )  haha
På kvällen var vi ute och åt med lite vänner till Julien, detta var trevligt. Jag fick även en planch på en naken afroamerikan av en snubbe som jobbade på the showroom för ralph lauren. Denna poster ska jag nu sätta upp ovanför sängen. Once you go black ni vet ;) haha nej skämt och skidor.
På fredagen strosade jag runt på outleten vid disneyland medans Julle jobbade och stod i. Jag hitta världens finaste rosaste verktygslåda  som jag så gärna ville köpa men det blev liksom aldrig riktigt av för julle hade ju en hemma sa han.  Väl hemma så visade det sig att han hade en låda med en stjärnskruvmejsel, en vanlig skruvmejsel och en tång. Jäävlar vilken handyman alltså.
På lördagen var vi på ikea för att införskaffa en liten byrå och sådär så jag skulle kunna å plats med mina saker va... när du denna handymannen ska bygga ihop skitet så sätter han typ allt upp och ner och fram och tilbaka. Jaha då fick handy-madde rädda situationen och nu är den strååålande fin :)
Ikea var skoj.. vi köpte doftljus och knäckebröd så min vistelse är räddad. Nu luktar det gott här i lägenheten också.
Idag gick jag till stranden för jag tänkte att man kanske kunde sola bort sin likhet lite men icke då.  Plötsligt när jag ligger där på stenarna och läser Teorier om mode så börjar det duggregna på mig Jippie.
Men väderprognosen säger att det ska bli fint väder från och med imorgon! :)
Jaha jag skulle vilja passa på att dedikera detta inlägg till ISabelle "Bullski" Söderström som idag blev ett år äldre.  HURRAAA!
Och sen vill jag tacka mina föräldrar för att dom nuppa en dag och satte mig till världen.
Sist men inte minst vill jag skicka en puss till alla mina vänner där hemma.
.. och Elvis.. Jag saknar dig mest!
Kyss.

Kommentarer
din malin

måste kännas underbart att få se sitt namn skrivet på postlådan ! :) hehe, vuxenvarning madde. ikea och allt ! Så glad för din skull.

2009-09-22 @ 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0