< Till bloggens startsida

It's time...

för ett nytt inlägg.. Ja eftersom jag haft så mycket förfrågningar av besvikna läsare som väntat för länge så är d helt enkelt time. 
Jag la aldrig upp bilder från kräftskivan och detta är såklart väldigt dåligt av mig men eftersom vi har det unika fenomenet vid namn facebook så har de flesta redn sett bilder där ifrån. Och ni som inte har det så var den en traditionell kräftskiva med skaldjursklädda hattar,snapshäften och ett bord fullspäckad med skaldjurskadaver.
Så var det med det! 
Jag har ju då börjar mina nätbaserde kurser, men väntar fortfarande ihärdigt på att få all mina böcker så jag faktiskt kan börja stimulera hjärnan lite. Företagsekonomi-organisation och ledarskap och Mode-kläder,kropp och kultur. 
Två ämnen som jag än så länge av namnt att döma tycker låter relativt spänannde, det sistnämna iafl. 
Jag hr lånat hem Lotta Lewenhaupts Modeboken och bläddrat igenom. Jag tycker att den är genial. Rolig läsning helt enkelt!  Första uppgiften är en självpresentation -vad är mode för dig?  EH, eh... ja jag vet inte? eh en rolig grej?  haha.. ja så ur lätt det än lät så kommer den förta nog va lite hjärnkrävande trots allt. Ska bli kul iafl.
För en som känner mig och brukar byta ett ord eller två med mig, ni vet ju att jag inte längre ska flytta till Odense vilket egentligen var min plan. Nej utan efter en fantastisk vecka i Nice med min pojkvän och min kära Malin så beslutade jag mig för att satsa helhjärtat på vår kära vän kärleken. Hur corny lät inte det. Hrm.. 
Iafl på onsdag far jag iväg på uppdraget och första anhalt är Paris i 3 dagar eftersom julle är på jobbuppdrag där.. Sedan vidare till Nice... och sen kommer vi hem de 1 oktober igen på en kortvisit.
Där har ni mitt schema de kommande veckorna. Är det så att något radikalt uppstår så tveka inte att ringa mig ändå... Jag är trots allt bara 3h bort!
Jag och Malin solar oss på stranden i Cannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0