< Till bloggens startsida

Mina dagar...

 ...blir mer och mer meningslösa faktiskt.  Filmberoende som jag är så låg jag uppe i princip hela natten och kolla massa onödiga filmer. Ska bannemig skriva upp en liten lista på senast sedda filmer så ni själv kan förstå mitt missbruk.  Jag försökte ge mig på företagseoknomin idag. I boken Integrerad organisationslära ska jag läs 250 sidor för att kunna besvara mina 20 instuderingsuppgfter. WOo.  Jag somnade efter sida 23. Detta är helt sant.
För övrigt så försöker jag sälja min jacka och mina skidor? Kan ingen va så jäkla snäll att köpa dom så jag kan få lite dineros till Paris? Jag lägger in två bilder här ifall någon funderar på det okej..? 
 

Kom sa kööööp kööööööp!

Btw- det är kanske inte å många andra som gått runt och spekulerat angående den nya ipod nanon tillexempel. Varför göra en mp3spelare med en videokamera?  Javiisst det är häftigt såklart, men alltså nej jag stödjer inte det. Nej.  Förresten Jonna du skulle väntat till nu att köpa en så hade du kunnat filma allllt häftigt i Trysse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0