< Till bloggens startsida

Alltså det här med söndagar...

....nog för att det ska vara en lugn,mysig och skön dag. Men idag har varit fruktansvärt tråkigt. Jag vaknade redan 8.30 imorse när Julien skulle åka till jobb, och har inte sovit en blund sen dess. Allra värst är det att jag egentligen inte gjort något vettigt överhuvud taget. Tror jag suttit här i soffan med min dator de senaste 10h.. Hade toalettbreaks och disk-paus.. men thats it! Effektiviteten flödar för fullt här.
Imorgon är det skola och denna veckan är inte österikarna där =lugna gatan=lärorikt.. så det ska bli kul!


Åh jag längtar tills det blir riktig sommar så man kan ha grillkvällar, jag fick ett plötsligt sug efter potatissallad nu... Fick ju en smygstart igår med grillat på kvällen och vi satt ute med levande ljus på bordet och drack vin- hur mysigt som helst! Så vill jag att alla sommarkvällar ska vara... fast med mindre snaps då :)
Julien har fortfarande inte kommit hem här, vi ska äta thaimat idag!! ÅÅH GOTT! Har längtat hela dagen, eller sen jag kom på den brillianta idén åtminstone!
Min kära vän Anja ska ju komma på besök nu på tisdag... så jag hoppas innerligt att röken lägger sig och att flyget går. Annars blir jag jätteledsen, verkligen. Hon måste komma! Jag tror bestämt hon får köra hit annars... Ja kom nu Anja. KOMSA!
På fredag ska vi till Monaco för en liten concert- Couer de pirate spelar... så blir nog något mysigt med lite dricka och så.. Sen vet man aldrig om en utgång nalkas peut-etre! :)
Nej- något vettigt?

Kommentarer
Karin i Nice

Haha jag skulle nästan vilja göra det... gaahh! Åh, du skulle kommit till stranden idag. Har inte haft min mobil sen igår så har inte kunnat ta emot/skicka sms...

2010-04-18 @ 20:55:10
URL: http://softcotton.blogg.se/
Anja

Jag vill jag vill jag vill jag vill!!! Fy fan vad jag har sett fram emot detta. Snart går jag till dig.

2010-04-18 @ 21:02:27
Esmeralda

hahaha men söta du! Tack:) Kram kram

2010-04-18 @ 23:56:46
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0