< Till bloggens startsida

Ännu finns det hopp.

Om att Anja anländer imorgon. Det ska ju vara jättefint väder och jag har redan planerat att vi ska sola heeeela onsdagen! Suck och stånk
Idag har jag vart i skolan och sedan jobbar lite. Ikväll gjorde jag världens godaste curry/kycklingröra till bakad potatis. ÅH GOTT!  Vi såg precis 5e delen av millenium... heelvete. jag måste springa på toa säger jag.  3 min senare dumpar jag ut från toaletten... då är väl skitet slut!?! Så har jag suttit där i 2h och missar de sista minuterna- smidigt Madde.
Nej nu har jag faktiskt inte så mycket mer att säga.  Jag fick mms av mor min innan på lilla Ossy. Jag saknar honom, jag känner inte honom så väl, men jag saknar honom! :)
Jo förresten... kisshåret skulle tona håret brunt för att kunna få en naturlig hårfärg så småningom.  Kisshåret är numera morotshår.... är räd i topparna och orange i botten... sassy? hrm...  Jag går och lägger mig helt enkelt. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0