< Till bloggens startsida

En dag hos Parks!

Världens coolaste tjej och gnagar-madde! :)


Idag har jag vart och passat majsan å alfie, man kan inget annat än att älska dom. Gick hur bra som helst idag, dom skrattade och var spralliga. Dom har ju blivit så stoora. På lördag är det dopdags! :) Ska bli kul!

Jag känner att jag vill ha våran lägenhet nu, satt i ikeas badrumsplanerare innan ikväll. Valde ut massa fina saker (av det lilla utbudet de har).. men det blev jättefint och spacious? Rymligt? Ska köpa ett vitt-ark block i morgon och vattenfärger så man kan börja skissa upp lite idér och klippa ich klistra i tidningar. Ska bli kuul! :)

Imorgon är jag ledig.. eller nja.. jag måste åka till carrefour.. och det kan man ju fan nästintill se som ett jobb. Ja håll i hatten mina damer och herrar men jag börjar verkligen tycka illa om att strosa runt där.

Fick både filmer och mms från Johanna och mamma idag på lilla söta Oskar. Han ser så fiin ut. Bara 6 veckor och snart 2 dagar kvar tills jag kommer hem! UH... "bara". Det kommer fan vara sommar här i Nice vid det laget.
Sov bäst så ses vi imorgon va? Av dagens hittills 64 läsare så har jag inte lyckats få en enda kommentar? Imponerande hörreni. Men.. det är okej. Heja mamma! Hon kan det där med kommentarer! :) haha Puss och kram!

Kommentarer
Olle von Svalöv.

Om 6 veckor och 2 dagar är det sommar i Sverige,, Välkommen hem,, kram

2010-04-13 @ 23:56:27
Mamsen

jag va inte först, så e de när man måste jobba

Det blir nog fler bilder på Oskar fram till du kommer hem, nu när vi vet vilket nummer som fungerar

Vi e SÅÅÅÅÅÅ nyfikna på lägenheten, kan man inte få en flukt nån gång???

Gud va söt liten tuffing på bilden,

Vi ser fram emot att du kommer hem,

O vet du va du o jag ska göra på lördagen 29 maj?? Jooo vi ska stå på loppis i >Kågerödslund, KUL va

Ha en bra dag. Pusskram

2010-04-14 @ 04:29:55
Tobbe

Godmorgon! :)

Hur är det denna morgon? :)

2010-04-14 @ 04:55:07
URL: http://tobbees.com
Josse

Alltså de där ungarna är för jäkla söta, måste jag ju säga:).Hur går det i skolan vännen? Jag ska kolla upp det där med skolan och tjänstledighet osv. men blir det som jag vill så gör jag det nog typ sep-okt eller ngt:D! Fan vad kul det hade varit! Puss

2010-04-14 @ 10:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0