< Till bloggens startsida

Ett regnigt Nice.

Varenda gång jag ska skriva en rubrik- så har den redan varit använd. Känns som om mitt vokabulär börjar ta slut!
Hur är det med er idag då mina kära läsare?  Själv mår jag bra. Har precis kommit hem från skolan faktiskt.
Jag har en korean/japanes i klasses som heter Aya- och jag måste säga att ju mer vi pratar om hennes kultur desto mer känner jag att jag vill åka till Japan. Det fascinerar mig på något vänster. Någon som är på?


Nu ska jag slänga i mig lite mat iafl och sen ska jag leka med Maja och Alfie i några timmar.. Hoppas ni mår bra!
Regnjacka, skjorta, halsduk och klocka från Faconnable. Jeans från Zara!
Strike a pose.
MAT!

Kommentarer
mamsen

Hur e de i de regniga nice, om man ser på dig o e de ju helt ok

ni får väl åka på sem till Japan, eller?

Ha en bra dag

Pusskram

2010-04-23 @ 12:26:07
Karin i Nice

Alltså du är så himla snygg i den där hårfärgen!

2010-04-23 @ 18:25:12
URL: http://softcotton.blogg.se/
Karin i Nice

Vet inte hur det blir på lördag förresten, tror jag ska hålla mig i Nice för jag ska träffa en potentiell au pair-familj på söndag förmiddag... och vill inte vara ett totalt vrak om du förstår vad jag menar, haha.

2010-04-23 @ 18:26:00
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0