< Till bloggens startsida

Isola idag...

...men det blev inte så mycket skidåkning för min del. Jag var alldeles för mör, gick och la mig alldeles för sent och orkade liksom inte ens få med skidorna i svängarna =kaos. SÅ madde satte sig på en sån där uteservering med massor av solstolar och sov en timme! Haha, hyffsat bränd i huvudet nu... men det lägger sig nog som en fin bränna snart (Hoppas).
Snart börjar män som hatar kvinnor.. Millenium heter den ju utomlands och går nu som serie varje måndag.. eller det är egentligen den andra filmen som börjar nu.. flickan som lekte med elden? luftslottet som sprängdes? Ingen aning.. men jag har inte sett dom än iafl så det är perfekt!
Nu var påsken över och det är tillbaka till skolan imorgonbitti sen ska jag passa kidsen på eftermiddagen! Blir nog en bra dag- ska bli jättefint väder iafl!
Nej paj och sallad står på menyn nu! Puss på er

Kommentarer
Mamsen

Hej

Millenium går i sverige osse, de e alla tre filmerna i 6 avsnitt här, tror kanske de e de hos er osse

Pusskram

2010-04-07 @ 01:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0