< Till bloggens startsida

Onsdaahh!

Helloo gutter och  jenter!
Idag har vart en väldigt bra dag. Den har helt allmänt varit skön!
Jag var i skolan 9-12.15.. och håll i hatten men jag har fått klasskamrater! haha ja hör och häpmna, 2 japaner som är 32 och 21, och en rödhårig liten kille på 13 (!!!) år från Schweiz.... han jobbade jag med idag. Vi är ungefär på samma level.... haha. jisses! Men det är kul iafl.
Efter skolan så tog jag bussen hem, sen efter det begav jag mig ut på en joggingtur upp mot julles jobb för att hämta bilen så att jag senare skulle kunna åka och leka med cecilie och även hälsa på Emmie. Sagt och gjort!
Vi åkte upp till svenska kyrkan där emmie bjöd på nybakade kanelbullar! :) Var mycket trevligt..
Efter detta åkte jag och Cecilie till Juan les pins.... i brist på annat liksom. Det var hur mysigt som helst, kändes verkligen som om man var utomlands där. Sandstrand och massor av restauranger på stranden och massor av turistshoppar.. påminde lite om magaluf! Ja ni vet, typiskt charter! Där satte vi oss ner på en restaurang i nårra timmar. Jag åt oväntat nog en getostsallad! :)
Jag kom precis hem faktiskt och nu ska jag göra min läxa och sen ska jag fan lägga mig så jag får sova ut. Har vart så sjukligt trött de senaste dagarna och det är förjävla jobbigt... man är liksom inte sig själv.
Hoppas ni haft en fiiiiin daaag! puss på er alla!

Kommentarer
Karin

Hmm... ja, jag tror jag typ kommer använda den två ggr och sen tröttna på den! så lämnar nog tillbaka den.



vad hurtig du är! måste också aktivera mig lite

2010-04-08 @ 12:57:33
URL: http://softcotton.blogg.se/
mamsen

Kul med kompisa, så du kan umgås

fika o sånt

Pusskram

2010-04-08 @ 17:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0