< Till bloggens startsida

3 days to go mina damer och herrar.

Ja men precis så ligger det till. På måndag signar vi lägenheten och kl 18.05 ska den vara vår. Huurra :)  Då ska det fan drickas champagne.. eller något..  på tisdag kommer ju mina kära föräldrar ner på besök. Mycket trevligt ska det bli. Har köpt varsin roller till dem, och en såg till pappa också så det kan sågas golv. Härliga semester va! :) haha Nej men nog ska vi hinna njuta av franska rivieran också. En hel vecka utan att sola det går ju inte för sig. 

Imorse klev vi upp redan kl 08.30 och begav oss direkt till stranden. Hur skönt som helst. Knappt något folk- en ljummet värmande sol och ett lugnt hav. Dajligt säger jag. Vi stanna iafl där till kl 13.30 innan vi drog oss hemåt för lite brunch.
Någon timme senare drog vi och inhandlade lite grejer till lägenheten- idag blev det kakel till köket som blev i någon beige ton... vi stod och valde lite mellan svart, beiget och grått.... jag är fortf klyven men.. ja det får la duga med beiget helt enkelt.
Igår var vi ju och köpte ett par joggingskor till julle så nu har vi kört vår första runda tillsammans. Fan va skönt att jogga med någon annan. Tiden går ju dubbelt så snabbt. Nice. Imorgon tar vi den långa rundan! : )
Förresten så ska jag klart förfota och efterfota lägenheten. Ni ska få vara med helt enkelt och följa oss i renoveringen. Just nu håller vi ju på och kollar om vi kan feta in ett litet mini-loft ovanför toaletten. Just där alla sladdar till air condition maskinerna sitter tydligen- så på tis morgon kommer det en snubbe och kollar om detta är möjligt. Annars får vi helt enkelt ha vårt vardagsrum som gästrum. Det får gå helt enkelt! Ni som brukar läsa min blogg har ju ändå en gnutta koll på läget skulle jag tro annars... men som sagt. på måndag då jävlar! :)

Nu när jag kom tillbaka har jag även fått lite grejer av min kära pojkvän. Han har ju previs avslutat sitt inköp för vår/sommar -11 där det även var ett stort showroom med massa fina grejer. Hittills har jag fått ett par balleringaskor som är asfina. Dom är något för tighta men jag får helt enkelt töja ut dom i onyktert tillstånd eller något. En blöt socka brukar ju också gå va? Fick även en piké/skjort/tröja eller vad man ska kalla det. Jättefin är den. Blå med skjortkrage. Idag kom han hem med en blus som kommer från en fabrik i Albanien- 100% silke och denna kommer gå på föga 250€ i butiken. Skapligt jo man tackar. Jättefin är den iafl! Igår när vi var på Decathlon så köpte jag även ett par shorts att ha när jag är en hurtbulle. Eller jag försöker iafl. Man kan ju åtminstone se sportig ut eller hur? :) haha. Nu ser det iafl ut som jag har en minisparkdräkt på mig när jag är ute på vägarna. Håll utskik.
Nej nu ska jag kolla senaste episoden av entourage innan jag nannar för att imorgon åka till fam. Parks och träffa alla :) Kul ska det bli. Majsan har fått tänder- herregud vad tiden går! Tack för idag mina vänner. Bisous

Sparkdräkt!

Länge leve herrkalsonger från faco i storlek xxl.

Blöta raggsockar!!Det ska gå!

Byxlös!

Kommentarer
Knegar`n

Å så härligt med semester man blir glad på alla vis, lalalalalalala.........

2010-08-07 @ 00:21:21
Mamsen

du har de bra du

2010-08-08 @ 19:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0