< Till bloggens startsida

day#2

Idag har det hänt massor.  Julle och steve har vart och handlat massvis med saker som vi behöver till badrum, spackel och grejer till alla väggar osv. Vi har burit upp allt i lägenheten som vi hade här i denna lägenheten så nu är vi av med det. Jag och mina päron har fixat och donat med dylikt. Städat, målat köket, rivet ur bänkskiva i köket, flyttat skåp osv. Vi hann även med en runda på beachen. Ja massviss har vi hunnit med.
Imorgon blir det till att fortsätta med allt. Jag ska åka och handla mer kakel till både badrum och kök- blev utökning... pluss lite annat som är bra att ha... sen blir vi nog klara med köket imorgon också om steve kommer med verktygen vi behöver. woho. Köket var som sagt min grej... skitbra.
Golvet kom även idag och jag måste säga att det såg betydligt finare ut idag än sist jag såg det. Är supernöjd!!
Nu ska jag nog läsa lite i boken mamma och pappa hade med till mig- lär väl läsa en ca 5 rader innan ögonen stänger sig..
Förresten så fick julle födelsedgspresent av fam. Fredriksson (+ Johanna Nordh då också såklart)- eeeen webradio. ÅH vi har velat ha en sån sen vi såg den hemma hos daniel å johanna.. Denna var skitfin. Logitec med färgskärm. Imorse lyssna vi på kiss fm . New york och drömde oss dit. ASNajs!! Å hans vägnar tackar jag så mycket :)
Bisous!!


Vitt och fint blir mitt kök :) Och så min trötta man här också.. haha

Pappa dricker Corona- Lacknafta....skojsig man det där!
Min kära moder.

Kommentarer
Cecilie

Ååå, så spennende! Gratulerer masse med leilighet! Gleder meg masse til å komme og se :)

2010-08-12 @ 00:33:53
mamsen

Nu börjar arbetet

2010-08-19 @ 11:40:33
mamsen

Nu börjar arbetet

2010-08-19 @ 11:40:41
mamsen

Nu börjar arbetet

2010-08-19 @ 11:41:01
Johanna

määääääääääääääääääääääääään! Uppdatera!!!!!!!!!!!

2010-08-20 @ 08:55:55
Anonym

asså ursäkta mig men varför har inte ja o malin en sån där poppig tröja som din pappa har?? ja menar vi e ju dansbands groupies

2010-08-20 @ 22:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0