< Till bloggens startsida

Dan före dan före daagen...

Jag vaknade runt 11 tiden och chillade en del, efter detta blev det en fika i stan och sedan strosade jag och tobbe runt i landskronas utbud av affärer... haha..
Ikväll har jag ätit middag med mina föräldrar och efter detta tog jag en långpromenad med elle. Riktigt jävla skönt var det. Kylan slog lite mot kinderna men förövrigt var jag så påpälsad så jag var varm. Utanför vårt hus la jag mig i en stor snöhög som skyfflats dit. När jag låg där och tittade upp mot snöflingorna som glittrade i skenet från lyktstolpen, tänkte jag tillbaka... till när vi var små, när vi brukade bygga igloos och gångar i högarna..leka i snön hela dagen.. ..Vad mycket lättare livet var då.  Problemfritt och kul...  Annat är det nu, 20 år senare när man stöter på problem varenda dag- kul har man förvisso fortfarande men på ett annat mer komplicerat sätt.



Ut på promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0