< Till bloggens startsida

Gick igenom gamla saker idag...


Haha Tippen kloben var det här. Sandra Nilsson och Therese Åkerlund fick jag detta av- vi kan fan inte varit gamla.

Denna hade jag fått av Sandra Mårtensson! :) haha

Grattis kort -95!

Sandra Nilsson i ett nötskal- KUNG i backen. Detta är ju bara 9 år sedan så inte såå längesen! =)

Detta hade mina föräldrar fått av mina grannar när jag föddes!

Hittade hur många brev och vykort som helst i min gamle låda jag precis gick igenom!  Där var till och med brev från en vän jag glömt att jag hade?! Hur sjukt är inte det. Så bra vänner var vi. haha
nostalgi - det vill jag lova! :)

Kommentarer
Therese

haha, nostalgi :)

2010-12-15 @ 17:36:24
URL: http://tirrepirres.blogg.se/
Sandra M

HahaHa fy sjutton vad kul!! Snyggt kalkerat ;). Engelska där med, redan då visste jag att du skulle bli dubbelspråkig :)

2010-12-16 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0