< Till bloggens startsida

Hej alla.

Har varit riktigt dålig på att uppdatera på sistone, inte så konstigt kanske. När jag väl är här hemma så passar jag på att umgås och träffa mina vänner och familj så mycket som möjligt. Suger in så att säga.
Iafl, helgen var skitbra.  I fredags var det kvalitetstid och matlagning med josse hela dagen, för att sedan på kvällen fira Malin som arrangerat en liten fest. Jättetrevligt var det!!
På lördagen hämta min bror mig hos Malin, vi stack sedan och hälsade på farmor, och efter det var det soffhäng med Daniel och Ossy!.. Efter detta stack jag till Malin som hade födelsedagskalas- och sedan ut i stan! Även detta var en lyckad kväll! Lite för mycket alkoholintagkanske... men Kul var det iafl! :)
Igår åkte jag och fisken till centan där vi mötte upp med yohs och malle, åt lite grafiti och strosade runt, på kvällen blev det chill hos josse där vi föråt oss på chilicheese. UÄÄEEHHH.
Har sovit jävligt dåligt de senaste nätterna, har nog lyckats vända på dygnet och samma var det inatt. Somnade runt 6 tiden imorse och blev väckt av en hustomte som gnällde över ett ostädat rum.......
Vad som händer ikväll vet jag då inte än..
Hoppas ni mår bra iafl! :)

gick igenom min garderob här hemma inatt och hittade mitt gamla juicy couture set! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0