< Till bloggens startsida

Hej.

Hej.
Hej igen.
Jag har nyss vart ute på stan en runda.  Köpte mig min nyårsklänning, det blev en annan än vad jag kikat på innan som var dyrare dessutom så jag är halvskeptisk- Eller klänningen är ju jättefin. Men man är ju inte den rikaste hästen i stallet såhär års.  Har nyss ätit lite ägg och ska nu städa lite här i lägenhten, julles päron kommer nämligen hit och hälsar på ikväll ås då får det väl vara lite ordning på torpet.
Jag är klar med gardinerna, Ska bara göra sånna man fäster upp i sidorna, men tråden tog slut så jag får vänta me det helt enkelt.  Ska fotografera så ni får se mitt mästerverk! hah :)

Hoppas läget är bra med er alla som läser. 

Bisous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0