< Till bloggens startsida

Lite uppdateringar i bilder från fredag.

I fredags var vi som bekant på hotell meredien och åt frukost med mina svärföräldrar på morgonen.  Jävla gott var det, vädret var helt fantastiskt fint dessutom så efteråt tog vi en långpromenad på stadens gator. Jag har ju vart halvsjuk, mitt huvud har snurrat och min kropp har värkt men med piller klarar man det mesta.

En kul detalj är det faktum att julien fått en jacka av sin bror, den är EXAKT likadan som min. VAFAAAAN.  Ta två betala för en.  Jag funderar på att sälja min och köpa ny till nästa vinter nu helt enkelt...




Efter att ha trånat efter dessa i någon vecka på Zara så får jag en plötslig överraskning. Under vår julgran låg där ett paket från mina svärföräldrar som jag fick lov att öppna direkt.  Alldeles för mycket sa jag med tårar i ögonen , överglad som jag var. Tack! :)


I fredags kväll lagade vi vår traditionella kyckling i ugn till Juliens föräldrar och hade en mysig kväll. Mitt huvud dunkade men det fick helt enkelt gå! Det var en mysig dag allt som allt!

Kommentarer
malle

du har det bra du =) jätte fina skor, skulle kunnatänka mig dom men med en liiiiten mindre klack kan man få det tro:) saknar dig gumman!

puss o kram här från varma FUE

2010-12-05 @ 14:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0