< Till bloggens startsida

Packingpacking.

Jaha det här händer just nu..... Madde packar, lyssnar på musik (julle kollar fotbolldärav bärbart), madde färgar även sina ögonbryn i detta nu i sin blommiga sparkdräkt.. haha. Im sassy.


Look Julien- pic of the tv on the blog. I'm so proud of you.. haha..
Ja Julien har satt upp tvn på väggen nu, grymt mycket bättre blev det istället för julles fula gamla ikea möbel.
Här har vi även min resväska som jag jobbar på. Skorna och en del kläder är fortdarande inte i....... hrm...

Innan ikväll var vi och hälsade på Parks och sa hejdå och godjul och sådär, och trots att vi skulle vänta till januari (som avtalat) så fick jag en tidig julklapp- nämligen dessa- superduperfina ljusstakarna. Måste köpa fetare ljus dock för dessa var inte särskilt snygga på.   MEN I love them iafl!:)  

Näsdukspaketet där på golvet brevid är ju jättecharmigt.


PÅ återseende mina läsare! :)

bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0