< Till bloggens startsida

Drömläge.

Imorse klockan 11 var vi och tittade på den absolut bästa lägenheten hittills. Utsikten var magnifik och lägenheten var i rätt storlek och totalt renoveringsobjekt+ i bra prisklass= precis vad vi vill ha! Dock har vi ju börjat ändra våra tankar lite nu då vi funderar på att skaffa en som där är gångavstånd till både stranden och downtown. Ni vet, så man kan gå ner på stan och ta en drink sen rangla hemåt by foot.  Har även börjat tänka på om det blir så att vi ska flytta och vi vill hyra ut lägenheten så måste den ju ligga relativt i centrum. Lägenheten vi tittade på imorse låg såklart inte i centrum utan längre upp på berget (därav den fantastiska utsikten). Nu är vi kluvna. Drömlägenhet med 15m2 terass....hrm.. eller.. leta vidare efter något mer logiskt som vi kan tjäna pengar på nere i stan. (Ja det sistnämna är såklart bäst) UH. Men fiiin var den.

Här är min dröm: Tänk er att vakna upp, öppna glasdörrarna, kliva ut på terrasen i morgonsolen, slå sig ner i en fin rottingfåtölj med ett stort glas med färskpressad apelsinjuice. AHH
Detta är utsikten från sovrummet i lägenheten vi tittade på.
Hela väggen är glasdörrar både i vardagsrummet och i sovrummet.
Här har vi mig en solig söndag som denna.

Nu ska vi gör pannkakor!! :D

Kommentarer
mamsen

Ser underbart ut, men ni får väl titta på fler och jämföra, Kram

2010-02-21 @ 17:53:30
Josse

Ingen dålig view!!! Men downtown makes more sense, nära till allt liksom:). Ska kolla biljetter imorgon&se vad jag hittar& när:D! Puss<3

2010-02-22 @ 00:03:27
Sandra

Madde har alltid sagt de, och säger de igen. Nu är min Hollywood fru, du är som en Hollywood stjärna, jag ser de där framför mig när du har färskpressad apelsinjuice i handen. & kom du ihåg att jag sa de till dig i trysil.. :D hur mysigt som helst tycker jag lägenheten verkar vara. PUSS

2010-02-22 @ 01:51:06
URL: http://sandrapetterssons.bogspot.com
Olle von Svalöv.

Snygga tavlor,, kram,,

2010-02-23 @ 21:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0