< Till bloggens startsida

Going to bed with Brandon Flowers.

Det här med att lägga mig på normala tidpunkter är uppenbarligen ingenting jag är bra på. Detta kommer inte direkt som en nyhet då jag vet att min mest kreativa sida är vaken under nattid.
Jag kommer ihåg när jag gick i skolan back in the days och det var provtillfällen. Natten innan satt jag alltid och pluggade.. sen gick jag till skolan utan att sova ett uns och skrev provet. UH. Det var hårda dagar.
Jag har iallafall kollat på 1 nytt avsnitt av OTH och de 2 senaste avsnitten från private practice. Båda serierna är asbra verkligen.  Jag har börjat få ryggont... dt gör bara ont precis nere i ryggraden.. 10cm ovanför svanskotan ungefär.. Någon som vet vad detta kan beror på?!? Tacksam för svar.   Imorgon tror jag bestämt att jag ska ta en långpromenad med min hund (ja vi får väl se hur vädret är) +gå ner och sola+ hämta ut min nya plattång på pressbyrån.  Det är allt som är planerat, skönt!
Puss och godnatt på er där ute.. Tack för att ni läser min blogg. I love you!
Skulle uppskatta om du kanske droppa en liten kommentar när du ändå har vägarna förbi.
Jag har några få läsare men jag vet inte vilka de är.... skulle vara nice! :)

Kommentarer
malin rossander

jag brukar minsann och dag hamna här inne, nu har jag erkänt det ;P hoppas allt är bra med dig, fast det ser så ut så jag tvivlar inte direkt på :) kram

2010-02-04 @ 07:50:06
URL: http://maalin.blogg.se/
Ida

Hej Madde! Du får komma till Hudvårdsstudion i Landskrona så masserar jag dej, då lär det släppa lite i ryggen!



Ha en bra dag/ Kram

2010-02-04 @ 07:51:00
URL: http://puttelinas.blogg.se/
mamsen

kanske hjälper att vila ha-ha

inte att vara uppe på nätterna

annars förslaget om massage låter jätteskönt. Pusskram

2010-02-04 @ 16:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0