< Till bloggens startsida

Hemkommen från Väla.

Och här har vi mig idag. Idag har jag, Emelie och Malin vart på Väla för lite shopping. Eftersom jag lär vara fattigast på denna jord så blev det inte mycket mer än en P-stav som inhandlades. Det är ju dyrare med barn är ett argument jag haft nu ett tag när jag tvekat på P-stav.
Nu ska jag ringa Jonna tänkte jag, har inte hört hennes vackra uppländska (ja det är inte kalmaritiska) på väldigt längre so today is the day.
Sen ikväll är jag hembjuden till Malin på lite mys och det tror jag besämt inte jag tackar nej till.
Imorgon är det torsdag=FEST! :) .. haha tror jag iallafall. Jag är inte blyg!

Kommentarer
lelle :)

Annars kan man ju leva i celibat, alternativt njuta av vetskapen att det helt plötsligt kan vara en kotte på gång!!! =)

2010-02-03 @ 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0