< Till bloggens startsida

Lördag.

Jag tänkte bara göra en snabb uppdatering här så ni vet att jag fortfarande är vid liv.
Det är knappt förvisso, jag har vart magsjuk de senaste dagarna så har vart best friend med toaletten... Men idag efter lite piller så mår jag bättre- är otroligt slö dock.
Igår var ändå värst, jag fick inte ens av tandkrämskorken. Då är man klen!


Jag har såklart passat på att kolla på lite filmer på sistone, detta börjar bli lite utav en filmblogg- dock en ganska ointressant en. ANYWAY... Igår kväll såg vi på "The lovely bones"- en film ur en mördad tjejs point of view. Lite flummig får jag väl säga, den var inte bra men den var heller inte dålig.
Nu såg vi precis Eagle eye- en film om invecklad terrorism. Den var spännande får jag väl säga. Ganska bra ändå. Jag tror inte att du, Malin kommer att tycka att den är något vidare dock.. inte din genre :P haha
Lördagskvällen är ju inte slut än, så nu ska vi se "The invention of lying". Imorgon är det söndag och det ska bli fint väder. Längtar redan. Kl 11 ska vi iväg och kika på en lägenhet!

Hoppas du mår bra lovely reader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0